29 Nisan 2014 Salı

Alterra Marka BB Krem


  
 Günlük hayatımda ben de fondöteni bırakıp BB kreme geçenlerdenim. Bu yazımda da size Rossmann mağazasının markası olan Alterra'nın yeni çıkardığı BB kremden bahsedeceğim.


Rossmann'ın kendi markalarını genel olarak çok beğeniyorum. İçeriği de tamamen organik olduğu için Alterra markasının ürünlerini tercih ediyorum. Geçen gittiğimde de yeni çıkardığı BB Kremi görünce dayanamadım aldım. Fiyatı da 9.99 du ve çok uygundu.

Kullanmaya hemen başladım, sürmesi çok rahat. Güneş ışınlarına karşı koruması olan krem cildin rengini gerçekten dengeliyor ve BB kremlerden beklediğimiz her şeyi yapıyor. Tek kötü yanı ise gün içerisinde yenilemeniz gerekiyor ki organik olan birçok ürün için bu zaten geçerli.

Açık ve koyu tenler için olarak 2 ayrı seçeneği bulunuyor. Hem ucuz hem de içeriği tamamen doğal bir BB Krem istiyorsanız hemen Rossmann mağazalarına gidin ve alın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder