31 Mayıs 2017 Çarşamba

Kiehl's marka Midnight Recovery Serum

Merhabalar bu sefer de size Kiehl's markasına ait midnight recovery serisinin serumunu anlatacağım. Aslında bu kendim aldığım bir ürün değildi ablama almıştım ama ona fazla gelince yarısını bana verdi ve böylelikle deneme şansım oldu ve iyiki de olmuş. 

Benim kuru bir cilt yapım var o nedenle bana iyi geldi, Ürün bütün gece boyunca cildinize nem vermeyi ve ışıltı katmayı vaad ediyor. Kuru ve karma ciltlerde işe yarayan bir ürün  ama yağlı ciltlerde ve özellikle akneye meğilli ciltlerde çok tavsiye edilen bir ürün değilmiş çünkü yağlanmaya neden olabiliyormuş.

Ürünü gece yatmadan önce nemlendiricinizi sürmeden 1-2 damla avcunuza alarak bütün yüzünüze masaj yaparak sürüyorsunuz. Açıkçası 1 yıla yakın yetiyor bu şekilde kullanınca zaten daha fazlası işe yaramıyormuş.


Ürün içeriğinde de  genel olarak bitkilerden elde edilen yağlar var ama bu bitkilerden herhangibirine karşı alerjiniz varsa yine muhtemelen kızarıklığa ve kaşıntıya neden olabilir. O nedenle ürünleri merak ediyorsanız mutlaka bir Kiehl's mağazasına gidin ve tersterlarını isteyin. 



Bir sonraki yazımda da kapatıcı etkili göz kremini kullanmıştım Kiehl's markasının onu anlatmaya çalışacağım. Herkese iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder