13 Mayıs 2017 Cumartesi

Veganlık!

Veganlıkla ilgili uzun uzun yazmayacağım ama bundan sonra bu blogda neler bulacaksınız aslında ondan bahsedeceğim.

Yaklaşık olarak 2 senedir veganım yani herhangi bir hayvansal gıda tüketmiyorum ya da giymiyorum ki zaten vegan olmadan önce de deri, yün, kürk vs. gibi şeyler kullanmazdım. Bu hayatımda verdiğim en doğru karardı ve ben de bundan sonra yaşadığım her tecrübeyi burada paylaşmak istedim.

Peki bundan sonra neler bulacaksınız? Aldığım vegan bir ürünün tanıtımını, yaptığım alışverişleri, yaptığım yemeklerin tariflerini, veganlıkla ilgili okuduğum kitapları, veganlıkla ilgili bilgileri ve aslında vegan olmaya karar verdiğim süreci de paylaşacağım.

Uzun bir hikaye bu ama çok keyifli ve bu konulara geçmeden önce hızlıca zamanında kullandığım kozmetik ürünlerin tanıtımını yapacağım. Ayrıca kozmetik olarak şimdi neler kullanıyorum günlük ve haftalık cilt bakım rutinim nedir gibi şeyleri de paylaşacağım.

Umarım herkes için faydalı olur, herkese iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder