10 Eylül 2017 Pazar

Sephora Marka Yüz Yıkama Jeli





Merhaba; bugün sizlere Sephora markasının hem yüz temizleme  jeli hem de makyaj temizleme jeli olarak kullabildiğiniz yüz temizleme jelinden bahsedeceğim.

Ben köpük ve temizleme sütlerine nazaran jelleri daha çok beğeniyorum ve açıkçası kullanırken daha uzun süre dayandıklarını düşünüyorum.  Yüzünüzde makyaj varsa eğer ve kalıcı bir fondöten varsa bence öncelikle makyaj temizlemenizi başka bir markayla yapmanızı tavsiye ederim, çünkü direkt bu ürünle yüzünüzü yıkadığınız zaman fondöten kalıntıları kalabiliyor ama yüzünüzde hafif bir fondöten veya bb krem gibi bir ürün varsa çıkarmada çok başarılı.

Hem makyaj temizleme hem de yüz yıkama jeli olarak kullanmak istiyorsanız bence 2 kere yüzünüzü yıkamanız gerekiyor, bu sayede yüzü çok daha iyi temizliyor ve duru bir cildiniz oluyor. Kokudan rahatsız olanlar için de bu ürünün çok yoğun bir kokusunun olmadığını hatta neredeyse kokusuz olduğunu söyleyebilirim.

Yüzü çok germiyor ve kurutmuyor o nedenle kuru bir cildiniz varsa da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben genelde 2 amaç için kullanılan ürünleri sevmem yani bir ürün ya makyaj temizler ya da yüz yıkama jelidir benim için ama ilk defa 2 fonksiyonu olan bir ürünü beğendim. Dediğim gibi ben bu ürünü beğendim ama hayatımda aldığım karar nedeniyle bir daha almadım ve bundan sonra da almayacağım ama siz almak veya denemek isterseniz diye yazmak istedim.

Herkese iyi günler diliyorum bir sonraki yazım yine bir kozmetik ürünü olacak muhtemelen ama hangisi hakkında yazacağıma karar vermedim bir fotoğraflara bakmam gerekecek. Okuduğunuz için teşekkürler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder